piątek, 10 lutego 2012

10/02



Styl vintage to z pewnością sposób na wyróżnienie się z tłumów, to powrót do dawnych lat. Wykorzystanie ubrań, w których czuć ducha przeszłości.  Miejscem gdzie możemy znaleźć coś  oryginalnego, nietypowego są z pewnością second handy. Dla mnie to miejsca, w którym mogę grzebać godzinami w poszukiwaniu niepowtarzalnych ciuchów.  Razem z siostrą potrafiłyśmy nie raz zaliczyć 10 lumpeksów w ciągu dnia ;) Jednak najlepsze perełki znajdujemy zawsze w naszym ulubionym ;)
W stylu vintage chodzi o to, że im coś jest starsze tym lepsze. Tak jak sukienka w dzisiejszym poście jest śliczna i raczej nikt poza mną nie ma takiej;) A żeby było ciekawiej dałam za nią całą złotówkę ;)

Zapraszam do obserwowania naszego bloga.
W następnym poście moja siostra znowu podsunie Wam pomysł na ciekawe DIY.








sukienka - sh
skórzany kuferek - Egipt
bransoletka - Opia
buty - sh
kapelusz - Stradivarius

Aliss

15 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! ślicznie wyglądasz w tej sukience! też uwielbiam sh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo stylowe zdjęcia faktycznie wygladaja bardzo vintage!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz.
    Również jestem zwolenniczką second handów. Lubię je za to, że można znaleźć w nich niepowtarzalne i oryginalne ciuchy takich których nie ma nikt po za nami. Z sieciówkami jest tak, że można znaleźć w prawdzie coś fajnego ale trzeba za to wystawić niezłą sumkę ( a nie lubię przepłacać za ciuchy ) a i tak ten sam ciuch ma wiele innych dziewczyn także nie można się za bardzo popisać. A ceny w lumpeksach są najlepsze ^^

    Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie. Masz bardzo delikatną, kobiecą urodę, godną pozazdroszczenia :) Zdjęcia są bardzo klimatyczne. A do second handów przekonałam się niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie już za niedługo outfit z kołnierzykiem w zwykłej/niezwykłej kosuzli z sh, również za złotówkę! : )) Kocham ciucholandy tak jak Ty, nie rozumiem jak ktoś może mówić, że wygląda się w takich ubraniach jak babcia.. o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful pictures!
    Love the bag <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś zjawiskowa wręcz, super wyglądasz. zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) przedostatnie zdjęcie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka! Też bym taką chciała mieć ;) Po za tym śliczne zdjęcia i fajnie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, uwielbiam vintage ♥ Obserwuję, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Bardzo 'romantyczne' zdjęcia, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajecznie :) Sukienka jest na prawdę świetna. Buty jak już wypowiedziałam się na modnejpolce też bardzo mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń