czwartek, 2 lutego 2012

02/02


W dzisiejszym poście postawiłam na odrobinę elegancji, ponieważ bardzo dobrze czuję się w tego typu stylizacjach. Wybrałam długą zwiewną spódnicę, która nadaje się zarówno na stylizację dzienną jak i wieczorową. Jest ona wiązana z tyłu dlatego można nosić ją na kilka sposobów. Zestawiałam ją z cieniutką beżową bluzeczką zapinaną na guziczki, gdyż chciałam aby całość wyglądała bardzo kobieco. Zestaw urozmaiciłam biżuterią zakupioną w Turcji. Mam nadzieję, że wam się spodoba ;)    










bluzka - atmosphere
spódnica - no name
kopertówka- sh
naszyjnik - Turcja
bransoletka - Turcja
buty- Deezee


Aliss

18 komentarzy:

  1. Kocham te buty !! A stylizacja jest megaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam długie i zwiewne spódnice i sukienki, bardzo fajnie dobrałaś koszulę i całość stanowi ciekawy obrazek! :)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś boska:D
    obserwuję!
    zapraszam do siebie
    bb

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz@ Spódnica by się świetnie prezentowała gdyby była asymetryczna, taka welonka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba zestawienie ciężkiej czerni z delikatną koronką bluzki

    OdpowiedzUsuń
  7. łaa fajnie! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna spódnica. Zapraszam na konkurs, aż 3 bransoletki do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ostatnio te transparentne koszule w groszki:) No i te buty! Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci się spodoba;) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam sex... Jutro u mnie mała?

    OdpowiedzUsuń