wtorek, 31 stycznia 2012

31/01


Niestety pogoda nie pomaga w prowadzeniu bloga, mrozy do -20 stopni, skutecznie zniechęcają do pozowania na dworze, dlatego dziś zdjęcia wewnątrz, co pozwoliło również przetestować troszkę nowy aparat, z tego co widzę na razie wykorzystujemy bardzo mały procent jego możliwości, jednak myślę, że małymi kroczkami osiągniemy lepsze efekty :) 
Co do outfitu, gdy tylko zobaczyłam ten sweter, który mama wyhaczyła w sh nie mogłam się powstrzymać, żeby go przygarnąć do  własnej szafy ;) Zdjęcia niestety nie oddają jego uroku, jest przeplatany złotymi nitkami co wpisuje się w aktualne 'świecące' trendy i do tego ma świetny, luźny krój. 


















sweter - sh
spodnie - new yorker
buty - no name
łańcuszek - sh 
ramoneska - bershka
melonik - ann christine 
Aliss

11 komentarzy:

  1. Sweterek mi się najbardziej podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja, chociaż 8 podobnych zdjęć to chyba trochę dużo jak na jedną notkę:) Mnie też dobijają mrozy, bo teraz nie mogę funkcjonować bez grubego, wełnianego swetra. Fajny kapelusz, podobają mi się meloniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz przepiękne włosy
      zapraszam na mojego bloga ;]

      Usuń
  3. Kapelusz jest genialny! :) Bardzo mi się podoba cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie, całość bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie i sweter, super połączenie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit. Wszystko mi się w nim podoba, a najbardziej sweter.
    Masz piękne włosy.
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga.


    www.rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna z Ciebie dziewczyna, a Twoj kapelusz uwielbiam!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń