sobota, 28 stycznia 2012

28/01



W dzisiejszym outficie stawiałam przede wszystkim na wygodę i ciepło, nie należę do osób, które potrafią się poświęcać na tyle, aby wyjść na minusową temperaturę sfotografować 'wiosenno-letnią' stylizację
:)
Dzisiaj wybieram się na kulig razem z moich chłopakiem, dlatego musiałam się ubrać ciepło i praktycznie, mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze jakieś dodatkowe zdjęcia.














buty - no name
płaszcz - H&M
rękawiczki - Stylio Sklep
czapka - sh
torebka - no name
sweter - Stylio Sklep
spodnie a'la skóra - New Yorker
zakolanówki - no name


Aliss

4 komentarze:

  1. Rewelacyjny look!!! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslicznie wygladasz w tej czapce :)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    www.gneshka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń