środa, 18 stycznia 2012

18/01

Wiem, wiem jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, do tego mam wrażenie, że moje próby ratowania ich i nadania im jako-takiego wyglądu tylko pogorszyły sprawę. Obiecuję jednak poprawę i przełamanie się do pozowania czy gibania się przed obiektywem w fajniejszych miejscach no i przede wszystkim postaram się opanować swoje mruganie, za każdym razem gdy ktoś pstryka mi fotkę ;) (teraz już wiadomo dlaczego focie bez buźki :))
Tak, że na fociach ja bez twarzy i bezimienny kot sąsiada uwielbiający się u nas stołować :)


Jeszcze dzisiaj prawdopodobnie zmieni się nazwa bloga, moja starsza siostra zapragnęła się dołączyć, posty będziemy robić naprzemiennie, myślę więc, że moje wyjść z tego coś fajnego, obie prezentujemy nie tylko różne style, ale także zupełnie inne typy urody, figury i charaktery ;)








buty - Stylowe Butki
sukienka w panterę - h&m
poncho - Stylio Sklep
pierścionek - New Yorker %
torebka - Stylio Sklep

Ann


6 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie , będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buty i spódniczka, super zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny kolor butow, ten jako drugi po czarnym podoba mi sie najbardziej :))
    Tylko dlaczego nie pokazujesz twarzy ? :(
    Zapraszam takze do siebie, aktualnie prowadze konkurs ze swietnymi nagrodami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny set, uwielbiam te buty ... i plus za kotka :) mam obsesje na ich punkcie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń